Monday, August 21, 2017

Even uitproberen, de micro brouwerij Ratsherrn en restaurant Altes Mädchen [13]


Er komen vrienden volgend weekend, gezellig! Moeten we natuurlijk even wat dingen uitproberen, ik lust niet zo graag bier maar deze microbrouwerij + restaurant is zowel voor onze jongens als voor de vriend natuurlijk geweldig. Ik moet zeggen dat de echtgenoot het ook niet heel erg vond. Hij nam de test-tafel, 5 verschillende biertjes oplopend in sterkte/smaak. Zag er heel leuk uit in ieder geval!


Ik heb ook bier gedronken, vond mezelf heel stoer en ik vond het nog lekker ook... Bleek het het lichtste biertje van de kaart te zijn, en 3% alcohol. Niks mis mee.


Een blik op de wand met koelkasten met daarin veel, véél flesjes bier. Ze hebben daarnaast ook nog eens 10-15 verschillende bieren op tap. Buiten is een grote "biertuin" met houten tafels en parasols. Je besteld je drankjes en eten aan de bar en schuift aan aan een tafel. Gezellig.


Met het brood zit het ook wel goed, ik zag een eigen houtoven en een prachtige variëteit aan broden. Binnen is een grote ruimte, met veel verschillende plekken om te zitten. Straks in de winter om de enorme open haard, maar ook om de mega bar heen kun je aanschuiven. En dan zijn er nog lange tafels, maar ook rondzitjes met hoge tafels en banken. Super sfeer, heel gezellig, leuke bediening en een leuke kaar met lekker eten wat ook nog eens vriendelijk geprijsd is. Wat wil je nog meer? Nou... nog een keer natuurlijk!



No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.