Monday, September 18, 2017

Verjaardagen in den vreemde


 Proost! (mijn hemel deze "Louisiana Mule" kwam dus in formaat mok!)
Ik had het strak gepland, 24 jaar geleden. In verwachting van de oudste en op mijn verjaardag 's morgens heel vroeg braken de vliezen..
Ik herinner me de verwarring in het ziekenhuis; uw geboortedatum mevrouw? En na mijn antwoord: ja dat is vandaag, maar we willen graag uw geboortedatum weten. Lieve mensen ik was dan wel aan het bevallen maar nog niet seniel. Enfin, hij heeft er geruime tijd over gedaan zodat wij uiteindelijk een dag na elkaar jarig zijn.



En dit jaar vierden we dat in Hamburg! Alle drie de jongens aanwezig, overdag flink gelopen, 's avonds lekker Thais gegeten.

's Avonds terug naar de haven want dit weekend waren de Hamburg Cruise Dagen. Varende flatgebouwen in parade voorbij, de haven in een blauwe lichtgloed en groots vuurwerk om de schepen uit te zwaaien.




De week erna heb ik even rustig aan gedaan, niet zoveel kilometers gemaakt met de benen maar wel wat op de Singer Featherweight.


Restjes in blokjes van 2 x 3 inch, een zelfde maat in middengrijs en dan is dit het -voorlopige- resultaat. Ik vind het leuk worden!




1 comment:

  1. Dat heb je toch masr mooi gedaan..3 van die mannen op de wereld gezet en nu met z'n allen genieten in Hambug..

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.